back

Виконання бюджету Чернігівського району за ІІІ квартал 2009 року

21 жовтня 2009

Аналіз виконання доходної частини зведеного бюджету району засвідчує, що за підсумками роботи січня-вересня 2009 року до загального фонду місцевих бюджетів району надійшло 15 млн. 338,9 тис.грн. податків, зборів та інших платежів, що складає 104,25% до уточнених планових показників 14 млн. 713,0 тис.грн., тобто додатково мобілізовано 625,9 тис.грн.

З 47 місцевих бюджетів, які входять до складу зведеного бюджету району, десять сільських та два селищних бюджети не забезпечили виконання своїх бюджетів, а саме: Ведильцівський, Дніпровський, Жукотківський, Іванівський, Кархівській, Ковпитський, Пісківський, Серединський, Хмільницький, Черниський, М.-Коцюбинський та Седнівський втрати по яких становлять 118,8 тис.грн.

До районного бюджету фактично мобілізовано 8 млн. 560,8 грн., або 101,31 до уточнених бюджетних призначень на січень-вересень 2009 року.

Забезпечено перевиконання основних бюджетоутворюючих податків, що надходять до зведеного бюджету району, таких як податок з доходів фізичних осіб (додатково надійшло +48,9 тис.грн.), плата за землю (додатково надійшло +322,2 тис.грн.), адміністративні штрафи у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху (додатково надійшло +245,5 тис.грн.).

Недовиконано планові показники по податку на прибуток підприємств (відсоток виконання складає 51,64%), платежам за користування надрами (відсоток виконання складає 48,70%), платі за державну реєстрацію суб`єктів підприємницької діяльності (відсоток виконання складає 75,17%), платі за торговий патент(відсоток виконання складає 84,04%), єдиному податку для суб`єктів малого підприємництва (відсоток виконання складає 95,00%) та частині прибутку(доходу) господарських організацій (відсоток виконання складає 23,64%).

Недовиконання по податку на прибуток та частині прибутку (доходу) господарських організацій пояснюється призупиненням господарської діяльності ДП „Чернігіврайагролісгосп”, ЧРКП „Чернігіврайагробуд” та по ДП „Чернігіврайагролісгосп”.

По платежам за користування надрами фактично надійшло 63,5 тис.грн., або на 48,7 тис.грн. менше планових показників 130,4 тис.грн. Планові показники недовиконано в зв`язку з тим, що цегельним заводом №3 в смт.М.-Коцюбинське не в повному об`ємі проводиться робота по видобутку піску.

По платі за державну реєстрацію фактично надійшло 11,2 тис.грн. при бюджетних призначеннях 14,9 тис.грн., або менше на 3,7 тис.грн. Причиною недовиконання є зменшення кількості звернень до державного реєстратора.

По платі за торговий патент при планових показниках 115,3 тис.грн., фактично надійшло 96,9 тис.грн., або менше на 18,4 тис.грн. Невиконання пояснюється закриттям точок автоматів грального бізнесу.

По єдиному податку для суб`єктів малого підприємництва фактично надійшло 878,7 тис.грн., при плані 915,3 тис.грн. або менше на 36,6 тис.грн., недовиконання виникло по причині зменшення бази оподаткування та виручки від реалізації продукції.

Дотації вирівнювання з державного бюджету фактично надійшло 42 млн. 548,5 тис.грн., або 113,3% до плану січня-вересня, тобто більше на 5 млн. 003,8 тис.грн.

По спеціальному фонду при уточнених бюджетних призначеннях на 2009 рік 2 млн. 681,6 тис.грн. фактично надійшло 2 млн. 893,1 тис.грн., або 107,9% до уточненого річного плану.

По податку з власників транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів фактично надійшло 388,0 тис.грн., або 69,4% до уточнених річних призначень.

По надходженням коштів від відшкодування втрат сільськогосподарського та лісогосподарського виробництва фактично надійшло 2,2 тис.грн., при плані 225,0 тис.грн.

По власним надходженням бюджетних установ при річних призначеннях 1 млн. 338,9 тис.грн., фактично надійшло 1 млн. 765,2 тис.грн., або 131,8%.

По надходженням від відчуження майна, що знаходиться у комунальній власності фактично надійшло 77,7 тис.грн. по Петрушинському сільському та Олишівському селищному бюджетах.

По збору за забруднення навколишнього природного середовища при річних призначеннях 50,8 тис.грн. фактично надійшло 108,2 тис.грн.

До цільових фондів місцевих рад фактично надійшло 535,9 тис.грн., або 111,4% до уточненого річного плану 481,0 тис.грн.

Видаткова частина бюджету району на січень-вересень 2009 року по загальному фонду бюджету затверджена в обсязі – 83 млн. 596,3тис.грн., фактично виконано – 81 млн. 197,0 тис.грн., або на 97,1 % до уточнених призначень та на 3млн.763,0 тис.грн. більше відповідного періоду минулого року (77 млн. 434,0 тис.грн.).

Питома вага заробітної плати з нарахуваннями в загальному обсязі видатків, без врахування субвенцій з державного бюджету, складає 67,8 % ( 44 млн.543,3 тис.грн. ) Видатки на оплату спожитих енергоносіїв бюджетними установами району склали 6 млн. 465,8 тис.грн., або на 2 млн. 419,5 тис.грн. більше використання минулого року ( 4 млн.046,3тис.грн. ) в зв`язку з підвищенням тарифів, що складає 9,8% в загальному обсязі видатків без врахування субвенцій з державного бюджету.

По всіх галузях бюджету району спостерігається економія планових призначень на заробітну плату в зв`язку з тим, що сільські та селищні ради частково заробітну плату за минулий місяць отримували у наступному та нерівномірністю розпису асигнувань.

Всього на фінансування захищених статей спрямовано 96,7 % всіх видатків загального фонду бюджету району з урахуванням трансфертів ( 78 млн. 478,1 тис.грн.), що більше видатків відповідного періоду минулого року на 9млн. 852,5 тис.грн. ( 68млн.625,6 тис.грн.).


За інформацією райфінуправління