back

Відбулося засідання ДНПК

23 березня 2023

 

22 березня 2023 року відбулося засідання Державної надзвичайної протиепізоотичної комісії за участі першого заступника голови Чернігівської районної державної адміністрації Дениса Буданова, який довів до присутніх Подання від 22.03.2023 року № 01-02-03-23/1026 Головного управління Держпродспоживслужби в Чернігівській області «Щодо запровадження карантинних обмежень по сказу» та розпорядження №1 від 22.03.2023 «Про тимчасове запровадження карантинних обмежень в мисливських угіддях ТОВ СМРП «Деснянське» поблизу с. Косачівка Чернігівського району».

На засіданні заслухали інформацію заступника начальника відділу безпечності харчових продуктів та ветеринарної медицини Чернігівського районного управління Головного управління Держпродспоживслужби в Чернігівській області Петра Приходьона щодо випадку захворювання на сказ лося на території ТОВ СМРП «Десняське» поблизу с.Косачівка Деснянської територіальної громади Чернігівського району.

Відповідно до ст.48 Закону України «Про ветеринарну медицину», та інструкції «Про заходи щодо боротьби зі сказом тварин», затвердженої наказом Головного управління ветеринарної медицини з державною ветеринарною інспекцією Міністерства сільського господарства і продовольства в Україні від 15.03.1994 року за №5, з метою ліквідації вогнища захворювання Державна надзвичайна протиепізоотична комісія вирішила:

- оголосити мисливські угіддя ТОВ СМРП «Деснянське» поблизу с.Косачівка Деснянської територіальної громади Чернігівського району Чернігівської області, неблагополучним щодо сказу тварин;

- територію біля с. Косачівка із розміщеними на ній угіддями, лісовими, польовими масивами та населеними пунктами в радіусі 15 км вважати загрозливою зоною ( с. Косачівка, с. Бір, с. Тужар, с.Сорокошичі, с. Лошакова Гута Деснянської територіальної громади).

Також комісія затвердила план комплексних заходів по ліквідації і профілактиці сказу в мисливських угіддях ТОВ СМРП «Деснянське» поблизу с.Косачівка Деснянської територіальної громади Чернігівського району.