back

Робота зі зверненнями громадян у Чернігівській МДПІ

08 жовтня 2009

Всебічний і своєчасний розгляд звернень громадян - важливий фактор на шляху зміцнення партнерських стосунків податкової служби з громадськістю.

Реалізація конституційних прав та свобод людини - це незаперечні атрибути існування демократичної та соціально-правової держави. Одним з цих прав і свобод є конституційне право громадянина на звернення, що в нашій державі визначено 40 статтею Конституції України.

Чернігівська міжрайонна державна податкова інспекція приділяє особливу увагу всебічному розгляду звернень громадян, задоволенню їх законних прав та інтересів. Своєчасне реагування на проблемні питання, підняті у зверненнях громадян, та оперативне вжиття заходів щодо упередження скарг на діяльність податкових органів – це важливий фактор на шляху зміцнення партнерських стосунків податкової служби з громадськістю.

Так, до Чернігівської МДПІ за січень-вересень 2009 року надійшло 9 письмових звернень громадян. Колективні звернення відсутні. На особистому прийомі розглянуто 18 звернення громадян, в тому числі 4 – на виїзних прийомах. Начальником податкової інспекції здійснено 4 особистих прийоми, в т.ч. виїзних – 2; його заступниками – 2 особистий прийоми; іншими посадовими особами ДПІ – 12 особистих прийомів, в т.ч. – 2 виїзних. За всіма зверненнями відповіді були надані безпосередньо під час особистого прийому.

Найчастіше у зверненнях громадян порушуються такі питання, як: оподаткування доходів підприємницької діяльності, оподаткування доходів фізичних осіб, сплати земельного податку, інші.

Чернігівська МДПІ звертає вашу увагу на те, що в разі необхідності отримання консультації непотрібно забувати про належне оформлення письмового звернення. Якщо письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.

Запис громадян на особистий прийом до посадових осіб Чернігівської МДПІ провадиться у телефонному режимі за номером 652-986.

Загалом, якісний, всебічний і своєчасний розгляд звернень громадян є суттєвим важелем у недопущенні виникнення напруження у суспільстві, формуванні прозорих та партнерських відносин між податковими органами та платниками податків. Саме тому керівництво податкової служби постійно тримає на контролі питання вдосконалення роботи громадських приймалень, адже належна організація роботи в цьому напряму – це відкритий шлях до порозуміння між податковою службою та платниками податків.


Сектор масово-роз`яснюваньної роботи та звернень громадян Чернігівської МДПІ