back

З 1 жовтня у Пенсійному фонді України починає діяти веб-портал електронних послуг

25 жовтня 2012

З метою покращення якості та оперативності обслуговування громадян, впровадження технологій електронного урядування в соціальній сфері Пенсійний фонд Україниро зробив веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України, який починає працювати з 1 жовтня 2012 року, забезпечуючи надання органами Пенсійного фонду України послуг в електронному вигляді відповідно до "Порядку надання органами Пенсійного фонду України послуг в електронному вигляді", затвердженому постановою правління Пенсійного фонду України від 7 вересня 2012 року № 16-1, зареєстрованою в Міністерстві юстиції України 11 вересня 2012 року за №1565/21877.

Адреса веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України: http://portal.pfu.gov.ua

Веб-портал забезпечує надання таких електронних послуг:

1. Реєстрація користувачів на веб-порталі.

2. Доступ до розміщеної на веб-порталі інформації:

- для громадян та застрахованих осіб:

- про порядок реєстрації громадян у базі даних веб-порталу;

- про права, обов’язки та відповідальність одержувачів пенсійних та інших виплат, що здійснюються Пенсійним фондом України;

- про порядок одержання та використання пенсійного посвідчення;

- про умови, порядок призначення, перерахунку та виплати пенсій тощо;

- зразки заяв, скарг, запитів на інформацію, інших документів, необхідних для призначення та перерахунку пенсій, переведення з одного виду пенсії на інший, зміни способу виплати пенсій, виплати допомоги на поховання тощо, включаючи можливість роздрукування або заповнення таких документів в електронному вигляді;

- про права, обов’язки та відповідальність застрахованих осіб;

- про порядок одержання та використання свідоцтва про загальнообов’язкове державне соціальне страхування;

- про порядок організації прийому громадян у територіальних органах Пенсійного фонду України, у тому числі за принципом “єдиного вікна”;

- для страхувальників, у тому числі фізичних осіб – підприємців та осіб, які забезпечують себе роботою самостійно:

- про порядок реєстрації в базі даних веб-порталу;

- про взяття на облік страхувальників у територіальних органах Пенсійного фонду України, їх права та обов’язки;

- про умови нарахування та сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та інших обов’язкових платежів;

- про умови та порядок складення і подання звітності;

- про порядок проведення територіальними органами Пенсійного фонду України перевірок, а також досудового оскарження рішень територіальних органів Пенсійного фонду України;

- про іншу інформацію, пов’язану з регулюванням правових і фінансових відносин між територіальними органами Пенсійного фонду України, страхувальниками, у тому числі фізичними особами – підприємцями та особами, які забезпечують себе роботою самостійно;

- зразки бланків, заяв, інших документів, необхідних для взяття на облік (зняття з обліку), складення та подання звітності, призначення та перерахунку пенсій тощо, включаючи можливість роздрукування або зчитування таких документів в електронному вигляді.

3. Доступ для громадян, застрахованих осіб та страхувальників, у тому числі фізичних осіб – підприємців та осіб, які забезпечують себе роботою самостійно, до інформації про стан відомостей про застраховану особу, пенсійних виплат, обробки звіту, поданого в електронному вигляді, стан взаєморозрахунків за зобов’язаннями платника (за умови підтвердження автентичності особи, що одержує доступ, шляхом реєстрації особи в базі даних веб-порталу).

1. Взаємодія громадян, застрахованих осіб та страхувальників, у тому числі фізичних осіб– підприємців та осіб, які забезпечують себе роботою - самостійно, з територіальними органами Пенсійного фонду України з питань:

- заповнення бланків заяви, скарги, запитів у електронному вигляді;

- стану розгляду заяв, скарг, запитів, поданих в електронному вигляді;

- подання запитів для підготовки в паперовому вигляді довідок, інших документів, які заявник одержує під час особистого звернення до територіальних органів Пенсійного фонду України;

- попереднього запису на прийом у територіальному органі Пенсійного фонду України.

2. Одержання іншої необхідної довідкової інформації (місцезнаходження, телефони територіальних органів Пенсійного фонду України, новини тощо).