Звіт

щодо основних показників  роботи архівного відділу  

Чернігівської районної державної адміністрації

 

 

   Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 27 листопада 2019р. №973 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України», розпорядження голови Чернігівської районної державної адміністрації від 05 грудня 2019р. №349 «Про внесення змін до розпорядження голови районної державної адміністрації від 25.11.2019 №311 «Про структуру Чернігівської районної державної адміністрації» було введено архівний відділ до структури Чернігівської районної державної адміністрації як структурний підрозділ без статусу юридичної особи публічного права. Вищезазначеним розпорядженням було також затверджено «Положення про архівний відділ Чернігівської районної державної адміністрації». Посадова інструкція начальника архівного відділу районної державної адміністрації була затверджена керівником апарату районної державної адміністрації від 05.12.2019.

  На виконання основних завдань, покладених на архівний відділ щодо забезпечення реалізації державної політики у сфері архівної справи та діловодства на території району, з метою координація діяльності державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій усіх форм власності були розроблені та затверджені Список установ №1 «Юридичних осіб – джерел формування НАФ, які передають документи до архіву», до якого включена 91 юридична особа, Список установ №2 юридичних осіб – джерел формування НАФ, які не передають документи до архіву (включено 7 юридичних осіб), Список установ №3 юридичних осіб, в діяльності яких не утворюються документи НАФ (включено 190 юридичних осіб).

  Відповідно до «Плану заходів щодо здійснення контролю за наявністю, станом і рухом документів НАФ у архівному відділі Чернігівської районної державної адміністрації Чернігівської області на 2020 – 2024 роки», затвердженого директором Державного архіву Чернігівської області, з метою координації діяльності державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій усіх форм власності, а також ведення обліку, зберігання та використання відомостей, що містяться в архівних документах Національного архівного фонду, що мають місцеве значення, систематично проводиться робота по вирішенню наступних завдань:

  • вивіряння облікових документів;

  • затвердження інструкцій з обліку документів або перегляд діючих інструкцій;

  • контроль за наявністю і станом виданих у користування документів;

  • перевіряння наявності, стану та руху документів НАФ (фонди ІІ категорії);

  • перевіряння наявності, стану та руху документів НАФ (фонди ІІІ категорії);

  • контроль перевіряння наявності, стану та руху документів НАФ, що зберігаються в архівному відділі райдержадміністрації;

  • виявлення місцезнаходження документів, що підлягають внесенню до НАФ.

У відділі знаходиться на зберіганні 274 фонди документів НАФ (40882 одиниць зберігання управлінської документації), 307 одиниць зберігання особового походження, 498 одиниць обліку фотодокументів, 298 одиниць зберігання фотодокументів, з них 6 цифрові диски.

Задля забезпечення повноважень захисту прав і законних інтересів фізичних та юридичних осіб, архівним відділом протягом січня – червня 2020р. було надано 219 архівних довідок та копій документів юридичним та фізичним особам.

Тематика соціально-правових запитів, що переважала у поточному році це довідки, про виділення земельних ділянок, стажеві довідки про прийом та звільнення, про встановлення факту опікунства над непрацездатними особами, про встановлення факту роботи в шкідливих умовах праці, про перейменування організацій, про зміну назв вулиць населених пунктів району, про встановлений мінімум вихододнів, про встановлення факту перебування членом колгоспу для отримання земельної ділянки (паю), про встановлення факту перебування депутатом місцевої ради, про прийняття в експлуатацію об’єктів державної та комунальної форми власності, а також про прийняття будинків на баланс органів місцевого самоврядування та ін.

Кількість громадян, прийнятих на особистому прийомі керівником архіву протягом січня – червня 2020 р. – 221 чоловік.

На виконання Закону України «Про Національний архівний фонд та архівні установи», Закону України «Про добровільне об`єднання громад», архівний відділ протягом 2020 року продовжував організацію описування документів сільських та селищних рад, а також установ, підприємств та організацій різної форми власності по 2019 рік включно.

Зокрема, на схвалення експертно-перевірочній комісії Державного архіву Чернігівської області архівним відділом Чернігівської районної державної адміністрації були рекомендовані описи та акти про вилучення до знищення документів, що не належать до Національного архівного фонду від наступних установ, підприємств та організацій:

- Хмільницька сільська рада;

- Старобілоуська сільська рада;

- Мньовська сільська рада

- Кувечицька сільська рада;

- Анисівська сільська рада;

- Пісківська сільська рада;

- Ковпитська сільська рада;

- Довжицька сільська рада;

- Мохнатинська сільська рада;

- Рудківська сільська рада;

- Боровиківська сільська рада;

- Колективне сільськогосподарське підприємство ім. Шевченка с. Черниш;

- Чернігівське лінійне виробниче управління магістральних газопроводів;

- Чернігівська районна державна адміністрація;

- Державне підприємство «Чернігівське лісове господарство»;

- Приватне підприємство «Масив» с. Вознесенське;

- Товариство з обмеженою відповідальністю «Рудка»;

- Чернігівський районний суд;

- Чернігівська Центральна районна лікарня;

- Чернігівське районне дочірнє агролісогосподарське спеціалізоване підприємство «Чернігіврайагролісгосп»

- Філія Чернігівський райавтодор» Дочірнього підприємства «Чернігівський облавтодор»

- Товариство з обмеженою відповідальністю «Рудка» с. Рудка

- Товариство з обмеженою відповідальністю «Придеснянське»

с. Шестовиця

Протягом січня – червня 2020р. архівним відділом було погоджено 28 номенклатур справ підприємств, установ і організацій району та м.Чернігова, незалежно від форми власності.

Архівний відділ в установленому законодавством порядку та у межах своїх повноважень взаємодіє з іншими структурами підрозділами районної державної адміністрації, апаратом районної державної адміністрації, органами місцевого самоврядування, територіальними органами на місцях, а також іншими підприємствами, установами та організаціями з метою створення умов для провадження послідовної та узгодженої діяльності щодо строків, періодичності одержання і передачі інформації, необхідної для належного виконання покладених на відділ завдань та здійснення запланованих заходів.