Щодо впровадження системи електронного документообігу

2 листопада 2011 року в райдержадміністрації відбулася нарада з представниками місцевих дозвільних органів.

На нараді були розглянуті зміни в законодавстві стосовно дозвільної системи, питання впровадження системи електронного документообігу та автоматизованого обміну даними між державним адміністратором та місцевими дозвільними органами, порядок розроблення регламентів (інформаційних карток) з видачі документів дозвільного характеру, питання щодо делегування повноважень з видачі документів дозвільного характеру з обласного на районний рівень.

За підсумками наради відповідним дозвільним органам дано доручення про впровадження системи електронного документообігу, автоматизованого обміну даними між державним адміністратором та місцевими дозвільними органами з метою виконання доручень Кабінету Міністрів України, облдержадміністрації щодо змін, з 1 січня 2011 року, порядку видачі документів дозвільного характеру.


За інформацією управління економіки райдержадміністрації