Чернігівська райдержадміністрація
Ріпкинський район Городнянський район Щорський район Корюківський район Семенівський район Новгород-Сіверський район Чернігівський район Куликівський район Менський район Сосницький район Коропський район Козелецький район Носівський район Ніжинський район Борзнянський район Бахмацький район Бобровицький район Талалаївський район Прилуцький район Срібнянський район Варвинський район
Анонси















      Стан роботи із зверненнями громадян

      Назад

      Інформація
      про організацію роботи із зверненнями громадян, що надійшли
      до районної державної адміністрації за підсумками 2017 року

      На виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпорядження голови облдержадміністрації від 21 лютого 2008 року № 67, інших нормативних документів, районною державною адміністрацією проведено ряд заходів по поліпшенню роботи із зверненнями громадян.

      Робота районної державної адміністрації спрямована на виконання поставлених керівництвом країни, області, району завдань, вимагає злагодженої роботи, професійного підходу до прийняття рішень, жорсткої виконавської дисципліни, своєчасного реагування на звернення громадян, ведення конструктивного діалогу з громадськістю, створення необхідних умов для оперативного вирішення проблем, які турбують жителів району.

      Районною державною адміністрацією, згідно затвердженого графіку, проводяться виїзні дні прийому громадян в населених пунктах району, а також зустрічі голови районної державної адміністрації з населенням територіальних громад.

      Протягом 2017 року під час проведення виїзних прийомів громадян, зустрічей з населенням, розглядалися питання різноманітного характеру. По можливості вирішували питання на місці спільно, по решті давались доручення, в яких детально враховувались проблеми та шляхи по їх вирішенню. Виконання доручень голови РДА контролюється головним спеціалістом загального відділу апарату районної державної адміністрації.

      В районі продовжується проведення прямих телефонних ліній зв`язку з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації. За відповідний період їх проведено 48. Про дату та години проведення повідомляється через газету «Наш край». На всі порушені питання надавалися відповіді або роз’яснення.

      Основними питаннями, які піднімались під час виїзних приймалень, телефонних ліній зв’язку були питання щодо оформлення соціальних допомог, в тому числі субсидій, транспортного обслуговування, проведення перевірок сільськогосподарських підприємств щодо належного оформлення ними не витребуваних земельних часток (паїв), які знаходяться в оренді, оплати праці.

      Станом на 01.01.2018 року на адресу районної державної адміністрації надійшло 717 звернень, письмових -598, на особистий прийом звернулось - 119 громадян. Із загальної кількості через:

      ОДА - 491

      заявників - 226

      колективних - 10

      повторних - 27.

      Серед звернень, що надійшли до райдержадміністрації і розгляд яких здійснювався відповідно до Закону України «Про звернення громадян», переважна більшість звернень - це заяви або клопотання, решта скарги, пропозиції, зауваження.

      80% звернень, що надійшли на адресу районної державної адміністрації, стосувались соціального захисту (надання інформації заявникам про призначення субсидії, надання матеріальної допомоги, підвищення розміру пенсій та державних допомог, лікування та оздоровлення).

      8% звернень надійшло з питань землекористування, дотримання правил добросусідства у земельних відносинах, своєчасні розрахунки орендарів з орендодавцями за оренду земельних та майнових паїв, укладання договорів оренди земельних паїв на вигідних умовах для населення.

      Решта від усіх звернень становили звернення з питань транспортного обслуговування та комунального господарства.

      92% (660) від усіх звернень, що надійшли на адресу районної державної адміністрації, вирішені позитивно.

      По 7% (50) звернень надані кваліфіковані роз'яснення відповідних управлінь, відділів районної державної адміністрації, 0,7% (5) відмовлено у задоволенні, решту 0,3% (2) звернення надіслано за належністю.

      Приділяючи належну увагу в розв’язанні життєво - важливих проблем інвалідів, учасників війни, учасників АТО, сімей загиблих воїнів, сімей мобілізованих, одиноких престарілих громадян та враховуючи скрутне матеріальне становище заявників, райдержадміністрацією надано матеріальну допомогу 224 заявникам.

      Робота районної державної адміністрації спрямована на створення необхідних умов для реалізації конституційного права громадян на звернення, оперативного вирішення проблем, що турбують жителів району, усунення проблем, що породжують скарги, особливо повторні.

      Аналіз повторних звернень засвідчує, що підставою до подання таких звернень є незгода громадян з прийнятим рішенням за результатами розгляду їх попередніх звернень.

      Слід зазначити, що вирішення деяких порушених у зверненнях питань належить до компетенції органів місцевого самоврядування на місцях, інших органів влади. Тому окремі звернення, що надходили до райдержадміністрації були направлені за належністю, заявникам же - надані роз’яснення.

      Двічі на рік проводиться аналіз роботи із зверненнями громадян в райдержадміністрації. Стан роботи із зверненнями громадян в районі, а також виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та місцевого самоврядування», відповідного розпорядження голови обласної державної адміністрації від 21.02.2008 року № 67, районної державної адміністрації від 18.03.2008 року № 99, контролюється особисто головою районної державної адміністрації, заступниками голови, керівником апарату, загальним відділом апарату райдержадміністрації.

      На розширеному засіданні Колегії районної державної адміністрації та за участю начальників управлінь, відділів райдержадміністрації, керівників установ та організацій району, сільських, селищних голів 28 лютого та 20 червня 2017 року розглянуто питання щодо роботи із зверненнями громадян. За результатами розгляду прийняті протокольні доручення, які надіслані управлінням, відділам райдержадміністрації, сільським, селищним радам. Згідно плану роботи райдержадміністрації проводяться навчання апарату райдержадміністрації структурних підрозділів апарату райдержадміністрації, начальників управлінь, відділів райдержадміністрації та відповідальних за роботу зі зверненнями громадян по виконанню та дотриманню виконання нормативно - правових документів, що стосуються звернень громадян.

      Продовжує свою роботу постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян при районній державній адміністрації. На засіданнях комісії розглядаються повторні звернення, колективні, а також звернення, що потребують ретельного вивчення із залученням інших управлінь, відділів райдержадміністрації.

      З метою поліпшення роботи, протягом року проводились перевірки організації роботи із зверненнями громадян та ведення журналів особистого прийому громадян у деяких сільських, селищних радах, управліннях, відділах райдержадміністрації. В цілому за результатами перевірок грубих порушень конституційних прав громадян на звернення не виявлено. Проте є певні порушення інструкції з діловодства за зверненнями громадян та

      Закону України «Про звернення громадян», на що вказано відповідальним за роботу із зверненнями громадян.

      Жодне звернення громадян, яке надійшло на адресу райдержадміністрації, не було визнане необгрунтованим. Всі звернення, (навіть анонімні), розглядались фаховими спеціалістами.

      Безпідставні відмови у задоволенні законних вимог заявників, прояви упередженості, халатності та формалізму при розгляді звернень, за відповідний період часу, в районній державній адміністрації відсутні.

      Головою райдержадміністрації щомісячно затверджуються графіки проведення «гарячих» ліній телефонного зв’язку, виїзного прийому громадян керівниками райдержадміністрації. Головним спеціалістом загального відділу апарату райдержадміністрації постійно забезпечується проведення телефонних ліній зв’язку, прийомів громадян за затвердженими графіками.

      Щодо особистого прийому громадян, в районі налагоджена така форма роботи. Жителі району мають можливість в повній мірі реалізовувати своє право на звернення до служб району, як на особистих прийомах у керівників, так і в письмовій формі. Особистий прийом громадян керівниками проводиться згідно графіку прийому, а також в будь-який вільний час. Інваліди, учасники війни, пенсіонери та інші соціально-незахищені верстви громадян приймаються в будь-який день, позачергово.

      На веб-сайті райдержадміністрації (окремій сторінці) систематично розміщуються (оновлюються) узагальнені відомості по організації роботи із зверненнями громадян (за півроку, за рік), графік особистого прийому громадян керівниками району, роз’яснення щодо порядку подання письмових звернень, висвітлення актуальних питань, з якими громадяни звертаються до керівництва району на особистих прийомах, під час проведення виїзних приймалень, прямих телефонних ліній зв’язку.

      Назад



      15 Липня 2017 12:00

      Що на Вашу думку породжує хабарництво?