Чернігівська райдержадміністрація
Ріпкинський район Городнянський район Щорський район Корюківський район Семенівський район Новгород-Сіверський район Чернігівський район Куликівський район Менський район Сосницький район Коропський район Козелецький район Носівський район Ніжинський район Борзнянський район Бахмацький район Бобровицький район Талалаївський район Прилуцький район Срібнянський район Варвинський район
Анонси















    Стан роботи із зверненнями громадян

    Назад

    Інформація
    про організацію роботи із зверненнями громадян, що надійшли
    до районної державної адміністрації протягом 2016 року

    На виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпорядження голови облдержадміністрації від 21 лютого 2008 року №67, інших нормативних документів, районною державною адміністрацією проведено ряд заходів по поліпшенню роботи із зверненнями громадян.

    Робота районної державної адміністрації спрямована на виконання поставлених керівництвом країни, області, району завдань, вимагає злагодженої роботи, професійного підходу до прийняття рішень, жорсткої виконавської дисципліни, своєчасного реагування на звернення громадян, ведення конструктивного діалогу з громадськістю, створення необхідних умов для оперативного вирішення проблем, які турбують жителів району.

    З метою вивчення громадської думки про роботу органів влади, з’ясування суспільно-політичної ситуації на місцях, вирішення злободенних питань повсякденного життя населення, районною державною адміністрацією, згідно затвердженого графіку, проводяться виїзні дні прийому громадян в населених пунктах району, а також зустрічі голови районної державної адміністрації з населенням територіальних громад.

    Протягом 2016 року під час проведення виїзних прийомів громадян, зустрічей з населенням, розглянуто понад 258 питань різноманітного характеру. З максимальною увагою, стриманістю, ввічливістю і терпінням вислуховували людину, яка зверталась до влади. По можливості вирішували питання на місці, по решті давались доручення, в яких детально враховувались проблеми та шляхи по їх вирішенню.

    Виконання доручень контролюється головним спеціалістом юридичного відділу та по роботі із зверненнями громадян апарату районної державної адміністрації.

    Завдання влади – сприяти громадянам у реалізації конституційного права на звернення.

    Тому ще однією з форм реалізації вимог цих діючих законодавчих актів є проведення прямого телефонного зв’язку в райдержадміністрації. Протягом 2016 року на пряму телефонну лінію звернулось 148 громадяни, порушено понад 160 питань.

    Основними питаннями, які піднімались під час виїзних приймалень, телефонних ліній зв’язку були питання щодо оплати праці, оформлення всіх видів соціальних допомог, в тому числі субсидій, проведення перевірок сільськогосподарських підприємств щодо належного оформлення ними не витребуваних земельних часток (паїв), які знаходяться в оренді, що забезпечить надходження коштів до місцевих бюджетів.

    Позитивно сприймалися громадянами і такі форми роботи, як сільські сходи. Вони завчасно готуються, в їх роботі приймали участь керівники району, спеціалісти управлінь, відділів райдержадміністрації, депутати. В ході зустрічей вирішувались життєво важливі проблеми громад та надавались відповіді на всі питання, що турбували присутніх на сходах. Матеріали сходів узагальнювались, розроблялись заходи по реалізації пропозицій, критичних зауважень висловлених жителями територіальних громад, хід реалізації яких контролювався Чернігівською районною радою.

    Станом на 01.01.2017 року на адресу районної державної адміністрації надійшло 2997 звернень, письмових – 2463, на особистий прийом звернулось – 534 громадяни. Порушено 3577 питань різноманітного характеру.

    Із загальної кількості через:

    ОДА - 792

    заявників - 2205

    колективних - 21

    повторних - 10

    Серед звернень, що надійшли до райдержадміністрації і розгляд яких здійснювався відповідно до Закону України «Про звернення громадян», переважна більшість звернень - це заяви або клопотання, решта скарги, пропозиції, зауваження.

    Уважне ставлення до звернень у великій мірі сприяє пом’якшенню суспільно - політичного клімату, запобіганню виникнення гострих конфліктних ситуацій, злагоди і стабільності у трудових колективах, населених пунктах району.

    Головними питаннями 2016 року стали питання оперативного вирішення та розгляду звернень військовослужбовців, які мобілізовані в зону проведення антитерористичної операції та членів їх сімей.

    46% звернень, що надійшли на адресу районної державної адміністрації, стосувались соціального захисту - 1381 (надання матеріальної допомоги, підвищення розміру пенсій та державних допомог, надання інформації заявникам про призначення субсидії – 595, лікування та оздоровлення).

    Приділяючи належну увагу в розв’язанні життєво – важливих проблем інвалідів, учасників війни, учасників АТО, сімей загиблих воїнів, сімей мобілізованих, одиноких престарілих громадян та враховуючи скрутне матеріальне становище заявників, райдержадміністрацією надано матеріальну допомогу 575 заявникам.

    30% (904) звернень надійшло з питань землекористування, дотримання правил добросусідства у земельних відносинах, своєчасні розрахунки орендарів з орендодавцями за оренду земельних та майнових паїв, укладання договорів оренди земельних паїв на вигідних умовах для населення.

    1,8% (54) від усіх звернень становили звернення з питань комунального господарства.

    Передусім, це клопотання щодо ремонту житлових будинків, забезпечення населення безперебійним електропостачанням, заміна електричних опор, ремонту доріг та розчистки доріг від снігу, водопостачання та водовідведення, надання пільгових кредитів і т.д.

    92% (2758) від усіх звернень, що надійшли на адресу районної державної адміністрації, вирішені позитивно.

    По 7% (210) звернень надані кваліфіковані роз`яснення відповідних управлінь, відділів районної державної адміністрації, 0,7% (21) відмовлено у задоволенні, решту 0,2% (8) звернень надіслано за належністю.

    Робота районної державної адміністрації спрямована на створення необхідних умов для реалізації конституційного права громадян на звернення, оперативного вирішення проблем, що турбують жителів району, усунення проблем, що породжують скарги, особливо повторні.

    Аналіз повторних звернень (10) засвідчує, що підставою до подання таких звернень є незгода громадян з прийнятим рішенням за результатами розгляду їх попередніх звернень.

    Слід зазначити, що вирішення деяких порушених у зверненнях питань належить до компетенції органів місцевого самоврядування на місцях, органів прокуратури, внутрішніх справ, судів. Тому деякі звернення, що надходили до райдержадміністрації відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян», було направлено за належністю.

    Щоквартально проводиться аналіз роботи із зверненнями громадян в райдержадміністрації. Стан роботи із зверненнями громадян в районі, а також виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та місцевого самоврядування», відповідного розпорядження голови обласної державної адміністрації від 21 лютого 2008 року №67, районної державної адміністрації від 18 березня 2008 року №99, контролюється особисто головою районної державної адміністрації, заступниками голови, юридичним відділом та по роботі із зверненнями громадян.

    Згідно плану роботи на 2016 рік передбачено (щоквартально) розглядати питання стану роботи із зверненнями громадян на засіданнях Колегії райдержадміністрації.

    Так, на розширених засіданнях Колегії районної державної адміністрації за участю начальників управлінь, відділів райдержадміністрації, керівників установ та організацій району, а також сільських, селищних голів 26 лютого, 29 червня, 28 вересня, 21 грудня 2016 року, заслухано роботу із зверненнями громадян в районній державній адміністрації.

    За результатами розгляду прийняті протокольні доручення, які надіслані управлінням, відділам райдержадміністрації, сільським, селищним радам.

    Щомісячно юридичним відділом та по роботі із зверненнями громадян райдержадміністрації проводяться навчання апарату райдержадміністрації, структурних підрозділів апарату райдержадміністрації, начальників управлінь, відділів райдержадміністрації та відповідальних за роботу зі зверненнями громадян по виконанню та дотриманню виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України «Про першочергові заходи щодо реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів влади та органів місцевого самоврядування» від 07 лютого 2008 року №109/2008, інших нормативно - правових документів, що стосуються звернень громадян.

    Продовжує свою роботу постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян при районній державній адміністрації.

    На засіданнях комісії розглядаються повторні звернення, колективні, а також звернення, що потребують ретельного вивчення із залученням інших управлінь, відділів райдержадміністрації.

    З метою поліпшення роботи, протягом року проводились перевірки організації роботи із зверненнями громадян та ведення журналів особистого прийому громадян у деяких сільських, селищних радах, управліннях, відділах райдержадміністрації (управління агропромислового розвитку, відділ освіти, служба у справах дітей).

    В цілому за результатами перевірок грубих порушень конституційних прав громадян на звернення не виявлено. Проте є певні порушення інструкції з діловодства за зверненнями громадян та Закону України «Про звернення громадян», на що вказано керівникам відділів, та відповідальним за роботу із зверненнями громадян спеціалістам.

    Як свідчить аналіз та результати перевірок, в переважній більшості причиною звернень громадян до органів влади вищого рівня є неуважне, а часто формальне ставлення до розгляду звернень громадян з боку сільських, селищних голів.

    Практика проведення перевірок засвідчила, що вони є одним з ефективних механізмів оперативного виявлення та виправлення недоліків в роботі структурних підрозділів райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування по роботі із зверненнями громадян, поліпшення рівня її організації.

    Безпідставні відмови у задоволенні законних вимог заявників, прояви упередженості, халатності та формалізму при розгляді звернень, за відповідний період часу, в районній державній адміністрації відсутні.

    Жодне звернення громадян, яке надійшло на адресу райдержадміністрації, не було визнане необґрунтованим. Всі звернення, (навіть анонімні), розглядались фаховими спеціалістами.

    Жителі району мають можливість в повній мірі реалізувати своє право на звернення до райдержадміністрації: на особистих прийомах у керівників, в письмовій формі та зателефонувавши на пряму телефонну лінію зв’язку.

    Головою райдержадміністрації щомісячно затверджуються графіки проведення «гарячих» ліній телефонного зв’язку, виїзного прийому громадян керівниками райдержадміністрації.

    Головним спеціалістом юридичного відділу та по роботі із зверненнями громадян апарату райдержадміністрації постійно забезпечується проведення телефонних ліній зв’язку, прийомів громадян за затвердженими графіками.

    На веб-сайті райдержадміністрації (окремій сторінці) систематично розміщуються (оновлюються) узагальнені відомості по організації роботи із зверненнями громадян (щоквартально, за півроку, за рік), графік особистого прийому громадян керівниками району, роз’яснення щодо порядку подання письмових звернень, висвітлення актуальних питань, з якими громадяни звертаються до керівництва району на особистих прийомах, під час проведення виїзних приймалень, прямих телефонних ліній зв’язку із розміщенням фото.

    Налагоджена робота з роз’яснення громадянам їх конституційних прав, в тому числі і на звернення, зокрема, на сторінках районної газети «Наш край», де постійно висвітлюються питання, з якими жителі району звертаються до керівництва райдержадміністрації.

    ДАНІ про звернення громадян, що надійшли до Чернігівської районної державної адміністрації за 2016 рік у порівнянні з 2015 роком

    Назад



    10 Березня 2017 13:00
    09 Березня 2017 11:00
    09 Березня 2017 10:00
    07 Березня 2017 10:00
    06 Березня 2017 15:00
    06 Березня 2017 14:15
    06 Березня 2017 09:00
    06 Березня 2017 08:00
    06 Січня 2017 10:00
    21 Грудня 2016 09:00
    20 Грудня 2016 11:00
    19 Грудня 2016 11:00

    Що на Вашу думку породжує хабарництво?