Чернігівська райдержадміністрація
Ріпкинський район Городнянський район Щорський район Корюківський район Семенівський район Новгород-Сіверський район Чернігівський район Куликівський район Менський район Сосницький район Коропський район Козелецький район Носівський район Ніжинський район Борзнянський район Бахмацький район Бобровицький район Талалаївський район Прилуцький район Срібнянський район Варвинський район
Анонси
















            Стан роботи із зверненнями громадян

            Назад

            Інформація
            про організацію роботи із зверненнями громадян, що надійшли
            до районної державної адміністрації за підсумками І півріччя 2018 року

            З метою забезпечення вимог Конституції України, Закону України «Про звернення громадян» та на виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», відповідного розпорядження голови обласної державної адміністрації від 21.02.2008 року № 67, районної державної адміністрації від 18.03.2008 року № 99, райдержадміністрацією проводиться системна робота, спрямована на забезпечення належних умов щодо реалізації конституційного права громадян на письмове звернення та на особистому прийомі, оперативне вирішення проблемних питань, що порушують громадяни у зверненнях.

            На розширеному засіданні Колегії районної державної адміністрації, за участю начальників структурних підрозділів райдержадміністрації, керівників установ та організацій району, сільських, селищних голів 31 січня 2018 року розглядалося питання щодо роботи із зверненнями громадян.

            Стан роботи із зверненнями громадян в районній державній адміністрації контролюється особисто головою, заступниками голови, керівником апарату, головним спеціалістом загального відділу та з питань контролю апарату райдержадміністрації.

            Упродовж першого півріччя 2018 року на адресу районної державної адміністрації надійшло 257 звернення, з них – 125 через обласну державну адміністрацію, 2 - через обласну раду, 1 - через районну раду, інші безпосередньо від заявників. На особистий прийом до керівництва районної державної адміністрації звернулось 38 громадян. Всі звернення, які надійшли до райдержадміністрації були уважно розглянуті керівництвом, з резолюцією голови, заступників голови, керівника апарату РДА направлені на виконання до структурних підрозділів, безпосередніх виконавців райдержадміністрації. Жоден документ не залишився не виконаний, або не розглянутий. На всі заяви, звернення та пропозиції громадян направлені відповіді у визначений законодавством термін.

            Згідно із затвердженим графіком, з метою зменшення звернень до райдержадміністрації, вирішення проблем на місцях, продовжується проведення виїзних особистих прийомів керівниками районної державної адміністрації. В першому півріччі поточного року відбулося 47 таких заходів.

            Упродовж звітного періоду в районі продовжується проведення «гарячих» ліній телефонного зв`язку з керівниками, начальниками управлінь, відділів райдержадміністрації. За відповідний період їх проведено 30. На всі порушені питання під час телефонного зв’язку заявникам надавалися відповіді або роз’яснення. В окремих випадках, у разі особливої потреби у вирішенні питання, громадянам запропоновано звертатися з відповідними документами та заявами на ім’я голови райдержадміністрації.

            За результатами особистого прийому громадян, виїзних приймалень в райдержадміністрації оформляються доручення та направляються виконавцям, до компетенції яких входить вирішення даного питання. Виконання виданих доручень контролюється головним спеціалістом загального відділу та з питань контролю апарату райдержадміністрації. Всі документи про хід виконання доручень знаходяться в сформованих папках відповідно до номенклатури справ.

            Основними питаннями, які піднімались під час особистого прийому, виїзних приймалень, телефонних ліній зв’язку були питання щодо:

            ремонту доріг на території сільських, селищних рад;

            оформлення соціальних допомог, в тому числі субсидій;

            транспортного обслуговування та пільгового перевезення жителів району;

            ліквідації несанкціонованих сміттєзвалищ;

            проведення перевірок сільськогосподарських підприємств щодо належного оформлення ними не витребуваних земельних часток (паїв), які знаходяться в оренді;

            роботи закладів освіти та соціальної сфери району;

            підвозу дітей до закладів дошкільної та загальної середньої освіти.

            У першому півріччі 2018 року велика увага приділялась жителям району, які опинилися в складних життєвих умовах у період весняної повені, у зв’язку з настання підтоплення помешкань жителів, а також родинам, потерпілим в наслідок пожежі.

            Серед звернень, що надійшли до райдержадміністрації і розгляд яких здійснювався відповідно до Закону України «Про звернення громадян», переважна більшість звернень - заяви або клопотання, решта - скарги, пропозиції, зауваження. 80% звернень, що надійшли на адресу районної державної адміністрації, стосувались соціального захисту, а саме, надання інформації заявникам про призначення субсидії, надання матеріальної допомоги на лікування та оздоровлення, щодо нарахування та виплати державних соціальних допомог.

            20% від усіх звернень становили звернення з питань комунального господарства. Передусім, це клопотання щодо ремонту доріг, ліквідації несанкціонованих сміттєзвалищ, підвозу дітей та школярів до навчально-виховних закладів, водопостачання та водовідведення. Окремі заяви стосувались питань аграрної політики: врегулювання майнових відносин, отримання у власність земельних паїв та інше, роботи закладів освіти.

            70% від усіх звернень, що надійшли на адресу районної державної адміністрації, були вирішені позитивно. По решті звернень були надані кваліфіковані роз`яснення фахівців відповідних управлінь, відділів райдержадміністрації, до компетенції яких відносилося порушене у зверненні питання. Позитивно вирішені питання заявників, які зверталися до органів влади вищого рівня та заяви яких були адресовані на розгляд до районної державної адміністрації.

            Упродовж звітного періоду найбільше звернень надійшло від жителів Киїнської, Киселівської, Пакульської, Старобілоуської сільських, Гончарівської, Іванівської, Седнівської, Олишівської селищних рад. Надходили заяви від жителів м. Чернігова та м. Славутича. За роз’ясненням щодо забезпечення права заявника на пільговий проїзд на маршруті Гончарівське-Чернігів двічі звертався житель Київської області. З метою більш ґрунтовного вивчення порушеного питання у зверненнях заявників та вирішення його по суті деякі заяви було направлено за належністю на розгляд до органів місцевого самоврядування та установ Чернігівського району.

            Приділяючи належну увагу в розв’язанні життєво - важливих проблем інвалідів, учасників війни, учасників АТО, сімей загиблих воїнів, сімей мобілізованих, одиноких престарілих громадян та враховуючи скрутне матеріальне становище заявників, райдержадміністрацією протягом першого півріччя поточного року надано матеріальну допомогу 131 заявнику на суму 114 800,00 грн.

            З метою поліпшення роботи із зверненнями громадян були проведені перевірки організації роботи із зверненнях громадян та ведення журналів особистого прийому громадян та письмових звернень громадян у сільських, селищних радах, управліннях, відділах райдержадміністрації. За результатами перевірок відповідальним за даний напрямок роботи надані методичні консультації та рекомендації щодо роботи із зверненнями громадян.

            Загалом, робота районної державної адміністрації спрямована на створення необхідних умов для реалізації конституційного права громадян на звернення, оперативного вирішення проблем, що турбують жителів району, усунення проблем, що породжують скарги, особливо повторні.

            Жодне звернення громадян, яке надійшло на адресу райдержадміністрації, не було визнане необґрунтованим. Всі звернення, у тому числі анонімні, розглядались фаховими спеціалістами згідно з резолюціями керівництва.

            Жителі району мають можливість в повній мірі реалізовувати своє право на звернення до служб району як на особистих прийомах у керівників, так і в письмовій формі. Особистий прийом громадян керівниками проводиться згідно з графіком прийому, а також в будь-який вільний час. Інваліди, учасники війни, пенсіонери та інші соціально-незахищені верстви громадян приймаються в будь-який день, позачергово.

            На веб-сайті райдержадміністрації (окремій сторінці) систематично розміщуються (оновлюються) узагальнені відомості по організації роботи із зверненнями громадян (за півроку, за рік), графік особистого прийому громадян керівниками району, роз’яснення щодо порядку подання письмових звернень, висвітлення актуальних питань, з якими громадяни звертаються до керівництва району на особистих прийомах, під час проведення виїзних приймалень, прямих телефонних ліній зв’язку.

            На сторінках районної газети «Наш край» щотижнево розміщується інформація про дату та час проведення «гарячих» ліній телефонного зв`язку з керівниками, начальниками управлінь, відділів районної державної адміністрації.

            Назад






            Що на Вашу думку породжує хабарництво?