Сайт працює у тестовому режимі. Попередня версія - http://chadm.cg.gov.ua/old

21 серпня 2013

Про організацію

роботи із зверненнями громадян

за підсумками ІІІ кварталу 2018 року

 

З метою забезпечення вимог Конституції України, Закону України «Про звернення громадян» та на виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», відповідного розпорядження голови обласної державної адміністрації від 21.02.2008 року № 67, районної державної адміністрації від 18.03.2008 року № 99, райдержадміністрацією проводиться системна робота, спрямована на забезпечення належних умов щодо реалізації конституційного права громадян на письмове звернення та на особистому прийомі, оперативне вирішення проблемних питань, що порушують громадяни у зверненнях.

На розширеному засіданні Колегії районної державної адміністрації, за участю начальників структурних підрозділів райдержадміністрації, керівників установ та організацій району, сільських, селищних голів  25 вересня 2018 року розглядалося питання щодо роботи із зверненнями громадян за перше півріччя 2018 року.

Стан роботи із зверненнями громадян в районній державній адміністрації контролюється особисто головою, заступниками голови, керівником апарату, головним спеціалістом юридичного відділу, по роботі з персоналом та зверненнями громадян апарату райдержадміністрації.

Упродовж третього кварталу 2018 року на адресу районної державної адміністрації надійшло 105 звернень, з них – 62 через обласну державну адміністрацію, 4 з них – через Департамент агропромислового розвитку, екології та природних ресурсів, 1 – через Хмільницьку сільську раду, 1 - через Головне управління Держспоживслужби в Чернігівській області, інші безпосередньо від заявників (4 анонімні).

На особистий прийом до керівництва районної державної адміністрації звернулось 13 громадян.

Всі звернення, які надійшли до райдержадміністрації були уважно розглянуті керівництвом, згідно з резолюціями голови, заступників голови, керівника апарату РДА направлені на виконання до структурних підрозділів, безпосередніх виконавців райдержадміністрації. Жоден документ не залишився не виконаний, або не розглянутий. На всі заяви, звернення та пропозиції громадян направлені відповіді у визначений законодавством термін.

Згідно із затвердженим графіком, з метою зменшення звернень до райдержадміністрації, вирішення проблем на місцях, продовжується проведення виїзних особистих прийомів керівниками районної державної адміністрації. В третьому кварталі поточного року відбулося 22 таких заходи.

Упродовж звітного періоду в районі продовжується проведення «гарячих» ліній телефонного зв`язку з керівництвом, керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації. За відповідний період їх проведено 15. На всі порушені питання під час телефонного зв’язку заявникам надавалися відповіді або роз’яснення. В окремих випадках, у разі особливої потреби у вирішенні питання, громадянам запропоновано звертатися з відповідними документами та заявами на ім’я голови райдержадміністрації.

За результатами особистого прийому громадян, виїзних приймалень в райдержадміністрації оформляються доручення та направляються виконавцям, до компетенції яких входить вирішення даного питання. Виконання виданих доручень контролюється головним спеціалістом юридичного відділу, по роботі з персоналом та зверненнями громадян апарату райдержадміністрації. Всі документи про хід виконання доручень знаходяться в сформованих папках відповідно до номенклатури справ.

Основними питаннями, які піднімались під час особистого прийому, виїзних приймалень, телефонних ліній зв’язку були питання щодо:

надання допомоги в ремонті класу;

надання матеріальної допомоги;

сприяння у виділенні земельних ділянок;

врегулювання конфлікту в педагогічному колективі Вознесенського НВК;

забезпечення належного транспортного обслуговування;

забезпечення твердим паливом;

оформлення соціальних допомог;

оформлення правовстановлюючих документів на землю.

Серед звернень, що надійшли до райдержадміністрації і розгляд яких здійснювався відповідно до Закону України «Про звернення громадян», переважна більшість звернень - заяви або клопотання, решта - скарги, пропозиції, зауваження. 42 % звернень, що надійшли на адресу районної державної адміністрації, стосувались соціального захисту, а саме, надання інформації заявникам про призначення субсидії, надання матеріальної допомоги на лікування та оздоровлення, щодо нарахування та виплати державних соціальних допомог, про виплату коштів на придбання твердого палива.

13 % від усіх звернень становили звернення з питань аграрної політики і земельних відносин, а саме про: роз’яснення з приводу сплати земельного податку, незаконне використання земельної ділянки, затоплення земельних ділянок, виділення земельних ділянок, виплату коштів за оренду земельних паїв.

9 % від усіх звернень становили звернення з питань комунального господарства, а саме: про ремонт або розчищення дороги, щодо нарахування коштів за послуги електропостачання та відновлення або надання якісного електропостачання.

Решта 36 % від усіх звернень становили звернення з питань освіти (конфлікт учителів у Вознесенському НВК, ремонт шкільних класів), житлової політики (щодо встановлення твердопаливних котлів та перевірки місця їх встановлення), діяльності органів місцевого самоврядування (скарги на дії сільського голови), охорони здоров’я (обслуговування жителів сільської ради фельдшером, фінансування програми «Доступні ліки», забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку реалізації прав і свобод громадян, запобігання дискримінації (скарга на дії працівника Комунального закладу «Чернігівська центральна районна лікарня», щодо зняття українського прапора), транспорту і зв’язку (покращення транспортного сполучення, збереження поштового відділення), екології та природних ресурсів (відкриття шлюзів з водою), праці і заробітної плати (невиплати заробітної плати).

Позитивно вирішені всі питання заявників, які зверталися про надання матеріальної допоги у зв’язку зі скрутним матеріальним становищем або хворобою.

По всім зверненням були надані кваліфіковані роз`яснення фахівців відповідних структурних підрозділів райдержадміністрації, до компетенції яких відносилося порушене у зверненні питання.

Також уважно були розглянуті та опрацьовані звернення заявників, які були адресовані до органів влади вищого рівня та які були перенаправлені на розгляд до районної державної адміністрації.

Упродовж ІІІ кварталу найбільше звернень надійшло від жителів Киїнської, Халявинської, Ковпитської, Киселівської, Слабинської, Анисівської, Боромиківської сільських, Седнівської, Олишівської селищних рад. Надходили заяви від жителів м. Чернігова, смт Замглай Ріпкинського району Чернігівської області, с. Халеп’я Обухівського району Київської області, с. Кадубівці Заставнівського району Черкаської області. З метою більш ґрунтовного вивчення порушеного питання у зверненнях заявників та вирішення його по суті деякі заяви були направлені за належністю на розгляд до органів місцевого самоврядування та установ Чернігівського району.

Приділяючи належну увагу в розв’язанні життєво - важливих проблем жителів району та враховуючи скрутне матеріальне становище заявників, райдержадміністрацією  протягом першого півріччя поточного року надано матеріальну допомогу 28 заявнику на суму 23 000,00 грн.

Загалом, робота районної державної адміністрації спрямована на створення необхідних умов для реалізації конституційного права громадян на звернення, оперативного вирішення проблем, що турбують жителів району, усунення проблем, що породжують скарги, особливо повторні.

Жодне звернення громадян, яке надійшло на адресу райдержадміністрації, не було визнане необґрунтованим. Всі звернення, у тому числі анонімні, розглядались фаховими спеціалістами згідно з резолюціями керівництва.

Жителі району мають можливість в повній мірі реалізовувати своє право на звернення до служб району як на особистих прийомах у керівників, так і в письмовій формі. Особистий прийом громадян керівниками проводиться згідно з графіком прийому, а також в будь-який вільний час. Інваліди, учасники війни, пенсіонери та інші соціально-незахищені верстви громадян приймаються в будь-який день, позачергово.

На веб-сайті райдержадміністрації (окремій сторінці) систематично розміщуються (оновлюються) узагальнені відомості по організації роботи із зверненнями громадян, графік особистого прийому громадян керівниками району, роз’яснення щодо порядку подання письмових звернень, висвітлення актуальних питань, з якими громадяни звертаються до керівництва району на особистих прийомах, під час проведення виїзних приймалень, прямих телефонних ліній зв’язку.

На сторінках районної газети «Наш край» розміщується інформація про дату та час проведення «гарячих» ліній телефонного зв`язку з керівниками, начальниками управлінь, відділів, інших структурних підрозділів, районної державної адміністрації.

 

Адреса: 14027, м. Чернігів, вул.Шевченка, 48

Телефон/факс: (0462) 67-66-02

Адреса електронної пошти: chadm_post@cg.gov.ua

Технічна підтримкаobl.kp.iac@gmail.com