Чернігівська райдержадміністрація
Ріпкинський район Городнянський район Щорський район Корюківський район Семенівський район Новгород-Сіверський район Чернігівський район Куликівський район Менський район Сосницький район Коропський район Козелецький район Носівський район Ніжинський район Борзнянський район Бахмацький район Бобровицький район Талалаївський район Прилуцький район Срібнянський район Варвинський район
Анонси















      Стан роботи із зверненнями громадян

      Назад

      Інформація
      про організацію роботи із зверненнями громадян, що надійшли
      до районної державної адміністрації за підсумками I півріччя 2017 року

      З метою забезпечення вимог Конституції України, Закону України «Про звернення громадян» та на виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» районною державною адміністрацією проводиться системна робота, спрямована на забезпечення належних умов щодо реалізації конституційного права громадян на письмове звернення та звернення на особистому прийомі, оперативне вирішення проблемних питань, що порушують громадяни у зверненнях.

      Упродовж першого півріччя 2017 року на адресу районної державної адміністрації надійшло 478 звернень, письмових – 428, на особистий прийом звернулось – 50 громадян.

      Серед звернень, що надійшли до райдержадміністрації і розгляд яких здійснювався відповідно до Закону України «Про звернення громадян», переважна більшість звернень - заяви або клопотання, решта - скарги, пропозиції, зауваження.

      Більшість звернень, що надійшли на адресу районної державної адміністрації стосувались соціального захисту (50%), підвищення розміру пенсій та державних допомог, лікування та оздоровлення.

      20% від усіх звернень становили звернення з питань комунального господарства. Передусім, це клопотання щодо ремонту житлових будинків, ремонт доріг та розчистка доріг від снігу, водопостачання та водовідведення, надання пільгових кредитів і т.д.

      Така ж частка заяв з питань аграрної політики: врегулювання майнових відносин, отримання у власність земельних паїв та інше.

      10% заяв та клопотань стосувалась житлових питань. Насамперед, це прохання щодо поліпшення житлових умов, надання допомоги у придбанні житла, ремонт житлового фонду.

      70% від усіх звернень, що надійшли на адресу районної державної адміністрації, були вирішені позитивно. По решті звернень були надані кваліфіковані роз`яснення відповідних управлінь, відділів райдержадміністрації.

      З метою зменшення звернень до райдержадміністрації, вирішення проблем на місцях, продовжується проведення виїзних приймалень.

      Крім цього, в районі продовжується проведення прямих телефонних ліній зв`язку з керівниками райдержадміністрації, начальниками управлінь, відділів райдержадміністрації. За відповідний період їх проведено 17. Про дату та години проведення повідомляється через газету «Наш край».

      Матеріали узагальнюються, по питаннях, які не можливо вирішити терміново, оформляються доручення і направляються виконавцям, до компетенції яких входить вирішення даного питання.

      Виконання даних доручень контролюється, заявникам надсилаються письмові відповіді та інформуються через засоби масової інформації.

      Робота районної державної адміністрації спрямована на створення необхідних умов для реалізації конституційного права громадян на звернення, оперативного вирішення проблем, що турбують жителів району, усунення проблем, що породжують скарги, особливо повторні.

      У районній державній адміністрації щоквартально проводиться аналіз роботи із зверненнями згідно Указу Президента України, розпорядження голови обласної державної адміністрації від 21 лютого 2008 року № 67 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування». На розширеному засіданні Колегії районної державної адміністрації та за участю начальників управлінь, відділів райдержадміністрації, керівників установ та організацій району, сільських, селищних голів 28 лютого та 20 червня 2017 року розглянуто питання щодо роботи із зверненнями громадян.

      З метою поліпшення роботи із зверненнями громадян та виконання графіку перевірок на 2017 рік, спеціалістами райдержадміністрації були проведені перевірки організації роботи по зверненнях громадян та ведення журналів особистого прийому громадян та письмових звернень громадян у сільських, селищних радах, управліннях, відділах райдержадміністрації. За результатами перевірок не було виявлено грубих порушень конституційних прав громадян на звернення.

      Безпідставні відмови у задоволенні законних вимог заявників, прояви упередженості, халатності та формалізму при розгляді звернень, за відповідний період часу, в районній державній адміністрації відсутні.

      Жодне звернення громадян, яке надійшло на адресу райдержадміністрації, не було визнане необґрунтованим. Всі звернення, (у тому числі анонімні), розглядались фаховими спеціалістами.

      Головою райдержадміністрації щомісячно затверджуються графіки проведення «гарячих» ліній телефонного зв’язку, особистого виїзного прийому громадян керівниками райдержадміністрації.

      Виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо реалізації конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпорядження голови облдержадміністрації від 21 лютого 2008 року № 67, контролюється особисто головою райдержадміністрації та його заступниками.

      Узагальнені відомості по організації роботи із зверненнями громадян (щоквартально) висвітлюються на веб-сайті райдержадміністрації, сторінках газети «Наш край».

      Назад



      15 Липня 2017 12:00

      Що на Вашу думку породжує хабарництво?