back

Мета – підвищення якості роботи з платниками податків

28 березня 2014

З метою забезпечення якісного обслуговування та комфортних умов платникам податків у Чернігівській ОДПІ працює Центр обслуговування платників, надаються безоплатні адміністративні податкових послуги.

За перший квартал поточного року до Чернігівської ОДПІ звернувся 10695 платник податків, яким співробітниками ЦОПП надано 555 адміністративних послуг. Значна увага приділяється наданню індивідуальних податкових консультацій платникам податків. З початку 2014 року було надано 7 письмових консультації платників податків, 305 усних консультації, розповсюджено 17 видів друкованої продукції.

Платники без черги у зручний для них час подають податкову звітність, одержують кваліфіковані консультації, адміністративні послуги. З початку 2014 року надійшло 9 запитів на отримання публічної інформації. Для порівняння у 2013 році надійшло 54 запити на отримання публічної інформації, у 2012 році надійшло 74 запити.

За січень-березень 2014 року звернення громадян до Чернігівської ОДПІ не надходили. Протягом 2013 р. до Чернігівської ОДПІ надійшло 5 звернень від громадян, за 2012 рік було 12 звернень, відповіді на які було надано у встановлений законодавством термін. Отже, зниження кількості звернень громадян до Чернігівської ОДПІ свідчить про підвищення якості роботи з платниками податків.

Водночас окрім письмового спілкування існує практика проведення особистих прийомів громадян посадовими особами. Так, з початку року було проведено 6 таких прийомів громадян посадовими особами Чернігівської ОДПІ. Зокрема, обговорювалися порядок нарахування та сплати податку на доходи фізичних осіб, плати за землю. Також, спілкуючись з посадовцями, громадяни торкалися питань податкової звітності та оподатковування доходів від підприємницької діяльності. Під час цих зустрічей платники одержали вичерпні усні роз’яснення з питань, що їх цікавили, а з порушених ними проблем було прийнято відповідні рішення у межах чинного законодавства.

За інформацією Чернігівської ОДПІ