25 березня 2014
Для вирішення питання одержання матеріального забезпечення необхідно звернутися до Чернігівської міжрайонної виконавчої дирекції Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності за адресою: м. Чернігів, вул. Шевченка,162, т.(0462) 671-089.
Основні документи, які необхідно мати при собі:
- паспорт;
- довідка про присвоєння ідентифікаційного коду;
- листок непрацездатності, за яким Ви не отримали матеріальне забезпечення за місцем роботи (при наявності);
- трудова книжка (при наявності);
- довідка про заробітну плату (при наявності);
- договір про добровільну участь у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування та інформацію про сплату єдиного внеску (при наявності).
У разі відсутності первинних документів робочий орган Фонду допоможе зібрати необхідну інформацію та документи для отримання страхових виплат.
Гаряча лінія Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності – 0800 – 501 – 892.