back

Електронний підпис

20 грудня 2013

Увага!

Всім виконавчим комітетам сільських, селищних рад Чернігівського району!

У зв"язку із зміною умов отримання послуг електронного цифрового підпису Акредитованого центру сертифікації ключів користувачами Єдиних та Державних реєстрів Міністерства юстиції України оформлюються замовлення для отримання ключів ЕЦП на всіх працівників та надсилаються на електронну адресу ЧФ ДП"Інформаційний центр" Міністерства юстиції України.( Адреса: 14038 м. Чернігів, вул. Олександра Молодчого, 44, оф. 52

Телефон: (0462) 65-11-73

Ел. пошта: [email protected]). Дані замовлення надсилаються у форматі *DOC.

Замовлення оформлюється на бланку територіального управління юстиції. Підписується керівником і проставляється гербова печатка. ЧФ ДП "Інформаційний центр" на електронну адресу відділу надсилає реєстраційну картку для заповнення її додатковими відомостями про кожного працівника. Дана картка роздруковується в двох примірниках. На картках проставляються підписи працівників. Відповідно до рекомендацій у кожному виконкомі сільської ради визначаються відповідальні особи. Перелік документів, які повинні бути додані до 2-х примірників реєстраційних карток визначено рекомендаціями по отриманню послуг електронного цифрового підпису Акредитованого центру сертифікації ключів користувачами Єдиних та Державних реєстрів Міністерства юстиції України.

За інформацією Чернігівського РУЮ