Чернігівська райдержадміністрація
Ріпкинський район Городнянський район Щорський район Корюківський район Семенівський район Новгород-Сіверський район Чернігівський район Куликівський район Менський район Сосницький район Коропський район Козелецький район Носівський район Ніжинський район Борзнянський район Бахмацький район Бобровицький район Талалаївський район Прилуцький район Срібнянський район Варвинський район
Анонси
















          Фінанси

          Назад

          Фінансове управління райдержадміністрації

           

          Начальник управління: Потапенко Лариса Іванівна

           

          Адреса: 14027, м. Чернігів, вул. Шевченка, 48

          Електронна адреса: finupr_chrda@ukr.net

          Телефон: (0462) 675-481

           

          Інформація про виконання бюджету Чернігівського району за січень – квітень 2018 року

           

          Доходи

          Аналіз виконання доходної частини зведеного бюджету району засвідчує, що За підсумками роботи січня-квітня  2018 року до загального фонду місцевих бюджетів району надійшло  29 млн 718,3 тис. грн. податків, зборів та інших платежів, що складає 145,4% до уточнених планових показників та більше фактичних надходжень відповідного періоду 2017 року в співставних умовах на  6 млн. 791,6 тис.грн., або на 29,6%.  Власні надходження загального фонду складають 13,9% від загального обсягу доходів (з урахуванням міжбюджетних трансфертів) відповідного періоду 213 млн. 840,1 тис.грн. 

          В загальному обсязі фактичних надходжень загального фонду, без врахування міжбюджетних трансфертів найбільшу питому вагу займають: податок та збір на доходи фізичних осіб – 50,9%, єдиний податок  – 20,7%,  плата за землю – 13,8%,  акцизний податок – 7,2%, плата за надання адміністративних послуг – 2,4%, рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів – 1,0%.

          Забезпечено мобілізацію до загального фонду зведеного бюджету району основних бюджетоутворюючих податків в наступних обсягах:

          • податку на доходи фізичних осіб – 15 млн. 119,1 тис.грн., або 129,3% до уточненого плану, що більше на 4 млн. 739,8 тис.грн., або на 45,7% до надходжень   відповідного періоду 2017 року. Зростання пояснюється підвищенням розміру мінімальної заробітної плати,  а також значними  надходженням податку на доходи фізичних осіб у січні-квітні за користування земельними паями (які очікувались у кінці року) в сумі 2 млн. 154,7 тис.грн. (60%), найбільші з них від:  ПРАТ «Чернігівське племпідприємство» 288,1 тис.грн., ТОВ «Чернігівська індустріальна молочна компанія» 444,3 тис.грн., ТОВ «Улянівське» 205,8 тис.грн., СВК «Полісся» 66,2 тис.грн., ДП «Левона-С» 63,1 тис.грн., СТОВ «Десна» 51,7 тис.грн., ДП «Левона-Агро» 48,5 тис.грн., ТОВ «Еко-Енерджі» 48,2 тис.грн., ТОВ Ей Сі Джі Україна 43,2 тис.грн., ТОВ «ім.Тищенка» 40,3 тис.грн., ТОВ «Біокарт-Агро» 30,8 тис.грн., ФГ «Лан» 26,7 тис.грн., а також не заплановані надходження від ФГ «Борзнянське» в сумі 675,0 тис.грн.;
          • єдиного податку – 6 млн. 166,2 тис.грн., або 164,9% до уточненого  плану, що більше на 1 млн. 438,5 тис.грн.,  або на 30,4% до надходжень відповідного періоду 2017 року. Перевиконання пояснюється значним надходженням єдиного податку з фізичних осіб за результатами 4 кварталу 2017 року, що на 1 млн. 164,9 тис.грн., або 41% більше ніж за відповідний період минулого року; 
          • плати за землю – 4 млн. 93,4 тис.грн., або 158,6% до уточненого плану, що більше на 562,6 тис.грн., або на 15,9% до надходжень відповідного періоду 2017 року. Перевиконання пояснюється надходженням коштів від нового платника ТОВ «АГРОСТАР-ПЛЮС» в сумі 192,2 тис.грн., надходженням коштів від погашення податкового боргу ПАТ «Чернігівський молокозавод» в сумі 84,6 тис.грн., здійсненням розрахунків за майбутні періоди по окремих платниках, помилковим зарахуванням коштів, що підлягають поверненню;
          • акцизного податку – 2 млн. 150,5 тис.грн., або 173,1% до уточненого  плану, що більше на 229,7 тис.грн., або на 11,9% до надходжень відповідного періоду 2017 року.

          Відповідно до планових показників січня-квітня 2018 року по всіх 30 бюджетах виконано планові показники. Якісно виконано 11 бюджетів.

           

           

          Видатки

          Видаткова частина бюджету району  на  січень-квітень 2018 року за загальним  фондом  затверджена  в  обсязі 230млн. 189,9 тис.грн, фактично виконано – 210млн.269,4 тис.грн, або на 91,3 %  до уточнених   призначень, що на 37млн. 684,1 тис.грн, або на 21,8% більше, ніж за відповідний період 2017 року   (172млн. 585,3тис.грн) (без співставних умов, у зв’язку з відокремленням ОТГ).

          В том у числі, без урахування трансфертів з державного та обласного бюджетів, видатки загального фонду бюджету при плані 86 млн. 699,1 тис.грн.  виконано  на суму 69 млн. 894,7 тис.грн., або на 80,6 % від уточнених планових призначень.

          По спеціальному  фонду видатки виконано  в обсязі 2 млн.812,6 тис.грн, що на 358,4 тис.грн більше, ніж за відповідний період минулого року (2 млн 454,2 тис.грн).

          По загальному  фонду без урахування трансфертів в розрізі функціональної класифікації  видатки проведено:

          • по освіті – в сумі 33 млн. 127,7 тис.грн, що складає 47,4 % від загального обсягу видатків ; 
          • по охороні здоров’я – в сумі 23 млн. 33,6 тис.грн, що складає 33,0% від загального обсягу видатків;
          • по державному управлінню– в сумі 7 млн. 130,9 тис.грн, що складає 10,2 % від загального обсягу видатків;
          • по культурі – в сумі 2 млн. 837,1 тис.грн, що складає 4,1% від загального бсягу видатків .

          За відповідний період  на фінансування заробітної плати спрямовано 55 млн. 547,6 тис.грн, в тому числі  із загального фонду бюджету 55 млн. 525,6 тис.грн, або 79,4% всіх видатків загального фонду, із спеціального –21,9тис.грн, або 0,8 % всіх видатків спеціального фонду.  Кредиторська заборгованість  із заробітної плати станом на 01.05.2018 р зареєстрована в сумі 1 млн.754,2 тис.грн, термін виплати якої не настав. 

          Видатки на оплату спожитих енергоносіїв по району склали 9млн.234,5 тис.грн,  в тому числі: із загального фонду бюджету - 9млн. 181,8 тис.грн, або 13,1 % всіх видатків загального фонду, із спеціального – 52,7 тис.грн. або 1,9 % всіх видатків спеціального фонду. Станом на 01.05.2018 року кредиторська заборгованість по розрахунках за енергоносії зареєстрована в сумі 2 млн.555,6 тис.грн.

          Всього на  фінансування  захищених  статей  спрямовано  67 млн. 218,3 тис.грн, в тому числі із загального фонду –66 млн. 310,0 тис.грн або 94,9% всіх видатків загального фонду без урахування трансфертів,   із спеціального – 908,2 тис.грн., або 32,5 % всіх видатків спеціального фонду без урахування трансфертів. З усіх захищених видатків загального фонду  фінансування на заробітну плату складає 83,7%, на енергоносії 13,8%.

           


           


          Проект рiшення про виконання районного бюджету за 2016 рік

          додаток до проекту рiшення



          Аналіз виконання доходної частини бюджету району за 2016 рік

          Аналіз виконання бюджету району по видатках загального фонду бюджету за 2016 рік

          Пояснювальна записка до річного звіту Чернігівського району за 2016 рік



          Щодо формування місцевих бюджетів на 2017 рік

           

          Пояснююча записка прогнозу доходів місцевих бюджетів на 2017 рік

           

           

          Рiшення 4 сесії 8 скликання Чернігівської районної ради "Про звіт про виконання районного бюджету за 2015 рік

           

           

          Додаток_1 Звіт про виконання районного бюджету по загальному та спеціальному фонду за 2015 рік

           

           

          Додаток_2 Звіт про витрачання коштів резервного фонду районного бюджету за 2015 рік

           

           

          Доповідна записка про виконання районного бюджету Чернігівського району за 2015 рік

           

           

          ІНСТРУКЦІЯ з підготовки бюджетних запитів до проекту бюджету району

           

           


           


          Проект Наказу "Про затвердження Інструкції з підготовки бюджетних запитів за програмно-цільовим методом"

           

          ІНСТРУКЦІЯ з підготовки бюджетних запитів за програмно-цільовим методом

           

          Додаток1 до Інструкції з підготовки бюджетних запитів за програмно-цільовим методом

          Додаток2 до Інструкції з підготовки бюджетних запитів за програмно-цільовим методом

          Додаток 3 до Інструкції з підготовки бюджетних запитів за програмно-цільовим методом

           

          Наказ від 11.10.2016 №61 "Про затвердження Порядку складання і виконання розпису районного бюджету

           

           

          Порядок складання і виконання розпису районного бюджету

           



          Програмно-цільовий метод у бюджетному процесі на рівні місцевих бюджетів

          Бюджетний процес у програмно-цільовому форматі



          Про особливості складання проектів місцевих бюджетів

          Назад






          Що на Вашу думку породжує хабарництво?