30 березня 2018

Звіт
про роботу Центру надання адміністративних послуг Чернігівської райдержадміністрації за 2017 рік


Організація роботи

30.10.2013 року в Чернігівському районі з метою створення доступних та зручних умов для реалізації прав, свобод та законних інтересів фізичних та юридичних осіб, запобіганню проявів корупційних дій щодо надання та отримання адміністративних послуг при Чернігівській районній державній адміністрації створений та працює Центр надання адміністративних послуг (далі-Центр).

Центр працює згідно Закону України «Про адміністративні послуги» та у своїй роботі керується Положенням про Центр надання адміністративних послуг, Положенням про сектор адміністративних послуг управління економічного розвитку, Регламентом роботи Центру та Переліком адміністративних послуг.

Надання адміністративних послуг відбувається згідно графіку роботи та графіку прийому суб’єктів звернень, затверджених розпорядженням районної державної адміністрації.

Центром створено максимально зручні умови щодо отримання адміністративних послуг. Центр працює у вівторок та четвер в подовженому режимі, а саме з 8.00 до 20.00, а також в суботу з 9.00 до 16.00.

Надання адміністративних послуг забезпечує 3 адміністратори.

Доведення інформації

Забезпечення суб’єктів звернень інформацією про вимоги та порядок надання адміністративних послуг здійснюється шляхом оприлюднення інформаційних та технологічних карток, розміщених в Центрі, інформації на веб-сайті райдержадміністрації (вкладка - Центр надання адміністративних послуг) та періодичним інформуванням в місцевій пресі.



Одним з основних завдань Центру є організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості звернень заявників. Це відповідно до існуючих документів від 10 до 30 днів.

Кількісні показники.

Центром надання адміністративних послуг в Чернігівському районі надається 58 послуг.

За 2017 рік з початку року кількість звернень до Центру надання адміністративних послуг – 6776, кількість наданих результатів - 6120.



Кількість відмов у наданні адміністративних послуг 230.

Кількість наданих консультацій адміністраторами - 306.

Кількість адміністративних послуг, наданих за місяць в середньому на одного адміністратора складає близько 250.

Найбільшу питому вагу в обсязі надання послуг займають послуги із земельних питань, надання дозволів з розробки та затвердження технічної документації, видача будівельних паспортів, містобудівних умов, видача посвідчень батьків та дітей з багатодітної сім`ї, що складає близько 70% від звернень.

Скарг та пропозицій щодо роботи Центру надання адміністративних послуг не надходило.