01 лютого 2018

ВІДДІЛ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ


1. Загальна інформація про відділ

З метою забезпечення державної політики у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, держаної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань в Чернігівському районі Чернігівської області, 28 березня 2016 року розпорядженням голови Чернігівської районної державної адміністрації Чернігівської області, створено відділ держаної реєстрації.

Відділ є структурним підрозділом Чернігівської районної державної адміністрації та реалізує повноваження у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, держаної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.

Відділ працює відповідно до графіка затвердженого Головою Чернігівської районної державної адміністрації:

з понеділка по п’ятницю – з 8:00 до 17:00, перерва з 13:00 до 14:00.

Прийом громадян з питань державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень здійснюється:

понеділок з 11:00 до 17:00, з 13:00 до 14:00 перерва;

середа, четвер з 8:00 до 13:00.

Прийом громадян з питань державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань здійснюється:

понеділок – четвер з 9:00 до 16:00, з 13:00 до 14:00 перерва.


2. Показники роботи відділу

За 2017 рік до відділу звернулось 4281 громадян, в тому числі:

- прийнято та розглянуто заяв з питань державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень в кількості 2864 (на 502 заяви більше порівняно з 2016 роком, або на 21,3%);

- прийнято та розглянуто заяв з питань держаної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань в кількості 353 (на 66 заяви більше порівняно з 2016 роком, або на 23%);

- надано консультацій з питань державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень в кількості 657 (на 155 більше порівняно з 2016 роком, або на 30,9%);

- надано консультацій з питань держаної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань в кількості 407(на 60 більше порівняно з 2016 роком, або на 17,3%).

Прийнято на зберігання від інших суб’єктів державної реєстрації 5542 реєстраційних справ (в тому числі документів для долучення до реєстраційних справ).

Відправлено суб’єктам державної реєстрації уповноважених на зберігання реєстраційних справ 399 реєстраційні справи (в тому числі документів для долучення до реєстраційних справ).

За надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації до місцевого бюджету у 2017 році надійшло 342557 грн. адміністративного збору, що на 17,4% більше порівняно з 2016 роком, з яких: 279547 грн. за державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень (на 22,5% більше порівняно з 2016 роком); 62940 грн. за державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу та фізичну особу-підприємця (на 1% менше порівняно з 2016 роком).


Надходження адміністративного збору до місцевого бюджету

3. Підвищення якості роботи відділу

Спеціалісти відділу постійно підвищують свій професійний рівень шляхом участі у заходах (круглі столи, семінари, вебінари), які проводяться Головним територіальним управлінням юстиції в Чернігівській області та Чернігівським центром перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій, а також вдосконалюються механізми взаємодії з органами державної влади та органами місцевого самоврядування.

Так, на протязі 2017 року, державні реєстратори відділу брали участь в проведені трьох круглих столах, за участю нотаріусів, суб’єктів державної реєстрації та керівництва Головного територіального управління юстиції в Чернігівській області, двох семінарах щодо змін у законодавстві з питань державної реєстрації та інше. Постійно проводяться навчання щодо запобіганню та протидії корупції. Серед населення Чернігівського району проводиться роз’яснювальна робота щодо порядку та необхідності проведення державної реєстрації нерухомого майна.