back

ДО УВАГИ ГРОМАДЯН в Чернігівській області функціонує пілотний проект щодо подання заяв у сфері державної реєстрації актів цивільного стану через мережу Інтернет та здійснюється попередній електронний запис на прийом (через мережу Інтернет в режимі он-лайн) до відділів державної реєстрації актів цивільного стану

15 січня 2016

Відділ державної реєстрації актів цивільного стану Чернігівського районного управління юстиції у Чернігівській області інформує, що з 7 вересня 2015 року у відділах державної реєстрації актів цивільного стану Ніжинського, Прилуцького міськрайонних та Чернігівського міського управлінь юстиції Чернігівської області, запроваджено пілотний проект щодо подання заяв у сфері державної реєстрації актів цивільного стану через мережу Інтернет.

Веб-портал “Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану” це офіційний сервіс щодо подачі заяв або звернень у сфері державної реєстрації актів цивільного стану, який є доступним для користувачів мережі Інтернет.

З використанням даного веб-порталу Ви можете подати до вищевказаних відділів наступні заяви:

- про державну реєстрацію шлюбу;

- про державну реєстрацію розірвання шлюбу на підставі рішення суду; про розірвання шлюбу подружжя, яке не має дітей; про розірвання шлюбу відповідно до статті 107 Сімейного кодексу України;

- про зміну імені;

- про повторну видачу свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану;

- про надання витягів з Державного реєстру актів цивільного стану громадян;

- про внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та анулювання.

Зазначені заяви в обов’язковому порядку повинні містити електронний цифровий підпис фізичної особи або бути підписаними під час особистого звернення до відділу державної реєстрації актів цивільного стану.

Також з використанням функціональних можливостей веб-порталу “Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану” користувач може надіслати до відділів державної реєстрації актів цивільного стану скан-копії документів, необхідних для вирішення відповідних питань по суті; здійснити попередній запис на відвідування відділів із зазначенням зручних дати і часу; оплатити з використанням платіжних систем послуги відділів державної реєстрації актів цивільного стану; отримати консультації працівників щодо надісланих через веб-портал заяв або звернень.

Необхідно зазначити, що механізм подання фізичними особами до відділів заяв у сфері державної реєстрації актів цивільного стану з накладенням електронних цифрових підписів або звернень щодо формування таких заяв через мережу Інтернет визначає Порядок роботи веб-порталу “Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану”, а дії працівників відділів державної реєстрації актів цивільного стану регламентуються Порядком розгляду відділами державної реєстрації актів цивільного стану – учасниками пілотного проекту заяв у сфері державної реєстрації актів цивільного стану, поданих через мережу Інтернет, які затверджені наказом Міністерства юстиції України від 09.07.2015 № 1187/5.

Крім того, нагадуємо про можливість здійснення попереднього електронного запису на прийом (через мережу Інтернет в режимі он-лайн) до всіх відділів державної реєстрації актів цивільного стану Чернігівської області через офіційний веб-сайт Головного територіального управління юстиції у Чернігівській області http://just.cg.gov.ua/, скориставшись вкладкою „Попередній запис на прийом до відділів державної реєстрації актів цивільного стану”.

Надалі, після натискання на цю вкладку, Ви можете обрати відділ, до якого бажаєте записатись на прийом, далі визначитись з якого саме конкретного питання, обрати зручний для Вас день та час (запис можливо провести з сьогодні на завтрашній і подальші дні), з урахуванням графіків роботи відділів, які розміщені тут же.

Скориставшись вищевказаними послугами, Ви маєте гарну можливість вирішити питання, пов’язані з діяльністю відділів державної реєстрації актів цивільного стану, заощадивши свій вільний час не стоявши в чергах.

За інформацією районного управління юстиції